Web sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve web sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanmaktayız. Çerez ayarlarınızı her zaman değiştirmeniz mümkündür. Kullandığımız çerezleri buradan görüntüleyebilirsiniz.
Tamam

Ön Bilgilendirme Formu

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

 

1.KONU

İşbu Ön Bilgilendirme Forumu’nun konusu, Satıcı ile Alıcı arasındaki mesafeli sözleşmeye ilişkin Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca bilgilendirilmesidir. Ayrıca Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca 5/1’a, d, g ve h maddelerindeki hususlara ilişkin bilgiler işbu Ön Bilgilendirme Formu’nda yer almaktadır. Ön bilgilendirme formu ve mesafeli satış sözleşmesi My Ticket Eğlence Organizasyon Eğitim Danışmanlık ve Biletleme Basım Dağıtım Ticaret Limited Şirketi tarafından kayıt altına alınmakta olup, Alıcı dilediği zaman www.myticket.com.tr adresinde yer alan “Sözleşmeler” sayfasından metinlere ulaşım sağlayabilecektir.

 

2.TARAFLAR

 

2.1. SATICIYA İLİŞKİN BİLGİLER

 

Ticari Unvan: My Ticket Eğlence Organizasyon Eğitim Danışmanlık ve Biletleme Basım Dağıtım Ticaret Limited Şirketi (Bundan böyle “SATICI” olarak anılacaktır)

 

Adres: Levent Mahallesi, Çayırçimen Sokak, Emlak Konutları A2 Blok, No: 3, K: 9, D:36/ 39 Beşiktaş/ İstanbul

 

Telefon: 0 212 318 32 07

 

E-posta Adresi: [email protected]

 

Mersis Numarası: 0627146069100001

 

 

2.2 ALICIYA İLİŞKİN BİLGİLER

Adı Soyadı:                                    (Bundan böyle “ALICI” olarak anılacaktır)

 

Adresi:

 

Telefon:

 

E-posta Adresi:

 

 

3. HİZMET/ ETKİNLİK BİLGİLERİ VE ÖDEME BİLGİLERİ

 

İşbu kısımda sözleşme konusu hizmet ya da etkinliklerin temel özellikleri açıklanmaktadır.

 

Etkinlik Adı:

Etkinlik Yeri ve Saati:

Miktarı:

Satış Fiyatı (Vergiler Dahil): 

Sipariş bedelinin ödenme şekli: Kredi Kartı veya Banka Kartı veya Havale

Teslimat Şekli: E-BİLET /KARGO

Teslim masraflarının tutarı :0,00 TL

 

4. HİZMET/ETKİNLİĞİN YAPILACAĞI YER VE ZAMANI

Yukarıda detaylarına yer verilen Hizmet/Etkinlik/Organizasyon, Satıcı tarafından www.myticket.com.tr adresinde yer alan etkinliğe ilişkin gün ve saatte yapılacaktır. Hizmet/etkinlik/organizasyona ilişkin bilet teslimi ise Alıcı veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa yapılır. Alıcı, kendisinden başka birine ve de kendi adresinden başka bir adrese teslimat yapılmasını isterse, bu talebi doğrultusunda teslimat yapılır. Alıcı böylesi bir teslimatın da Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne uygun ve Şirket’in yükümlülüklerini ihlal etmeyen bir teslimat şekli olduğunu kabul, beyan ve taahhüt etmektedir. Bileti teslim alan kişi ile ilgili bilgi, sms ve e-posta yoluyla Alıcı’ya iletilir. Resmi ve özel kuruluşlara yapılan teslimatlar kuruluşların kendi teslimat prosedürleri çerçevesinde yapılır. Alıcı e-bilet talep ettiği takdirde Alıcının bildirdiği e-postaya ya da sms ile e biletler Alıcı’ya gönderilecektir. Alıcı ancak bu e-biletleri yetkililere göstermek koşuluyla etkinliğe katılabilecektir. Alıcı’nın hatalı bildirdiği e-posta ve sms bilgilerinde Satıcının herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Etkinliğe/Organizasyon girişinde, e-biletinizi kullanacaksanız, e-biletinizin yanında olmaması, telefonunuzun bozulması veya pdf olarak çıktısını almamanızdan kaynaklanan zararlardan ve giderlerden Satıcı sorumlu değildir.

 

5. GENEL HÜKÜMLER

5.1-Alıcı işbu Ön bilgilendirme Formu ile Yönetmelik uyarınca belirlenen hususlarda Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne ilişkin unsurların kendisine iletilmiş olduğunu ve bu hususları okuyup bilgi sahibi olmuş olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.2- Satıcı, sözleşme konusu hizmetin/etkinliğin belirtilen niteliklere ve şartlara uygun olarak yukarıda belirtilen tarihten gerçekleşeceğini kabul ve taahhüt etmektedir. Haklı bir sebebe dayanmak şartıyla Satıcı, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan, mümkün olduğu takdirde Alıcı’ya eşit kalite ve fiyatta hizmet tedarik edebilir veya para iadesi yapılabilir.

5.3- Alıcı’nın hizmet veya etkinlik biletini teslim almadan önce bedelini tamamen ödemiş olması gerekir. Peşin satışlarda teslimattan önce Ürün bedelinin tamamen Satıcıya ödenmediği takdirde, Satıcı tek taraflı olarak ilgili Alıcı ile olan sözleşmelerini iptal edebilir ve Hizmet/etkinliğe girişi engelleme hakkını saklı tutar.

5.4- Satıcı mücbir sebepler nedeni ile sözleşme konusu hizmet veya etkinlik süresi içinde gerçekleşmez ise, durumu Alıcı’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde Alıcı, söz konusu siparişinin iptal edilmesini ve/veya sözleşme konusu etkinliğin varsa emsali ile değiştirilmesini talep etme hakkına veya mücbir sebep oluşturan halin sona ermesini bekleme hakkına sahiptir.

5.5- Sipariş iptallerinde Hizmet bedeli tahsil edilmiş ise iptalden itibaren 2 gün içinde Alıcı'ya iade edilir. Kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de Alıcı kredi kartına iade etmek sureti ile yapılır ve hizmet tutarı, siparişin Alıcı tarafından iptal edilmesinden sonra gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir; bu tutarın ilgili bankaya iadesinden sonra Alıcı hesaplarına yansıması tamamen ilgili banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, Alıcı olası gecikmeler için Satıcının herhangi bir şekilde sorumluluğu olamayacağını şimdiden kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.6- Satıcı, Alıcı’nın etkinliğe katılıma ilişkin verdiği belge ve bilgilerin eksik, sahte ve/veya yanlış olduğunun saptanması veya bilet satın alımının kötü niyetle/veya ticari ve/veya kazanç elde etmek amacıyla yapılmış olduğuna dair şüphenin varlığı ya da tespiti halinde, herhangi bir zamanda, Alıcı’yı bilgilendirmek koşuluyla satın alma işlemini, gerekli incelemelerin yapılmasını teminen durdurma ve/veya iptal etme hakkını saklı tutar. İptal halinde, ödeme için iade süreci yine Alıcı’ya bildirilmek kaydıyla yapılabilir.

5.7- Satıcının internet sitesinde duyurduğu kampanyaları dilediği zaman durdurma, güncelleme ve kampanya koşullarını değiştirme hakkı saklıdır. Alıcı’nın internet sitesinde yapacağı her bir alışveriş öncesi kampanya koşullarını incelemesi gerekmektedir.

Sistem hatalarından meydana gelen fiyat yanlışlıklarından Satıcı sorumlu değildir. Buna istinaden Satıcı, internet sitesindeki sistemden, tasarımından veya yasadışı yollarla internet sitesine yapılabilecek müdahaleler sebebiyle ortaya çıkabilecek tanıtım, fiyat hatalarından Satıcı sorumlu değildir. Sistem hatalarına dayalı olarak Alıcı, Satıcıdan hak iddiasında bulunamaz.

 

6.CAYMA HAKKI

Kural olarak etkinlikler ve hizmetlere ilişkin tüm bilet satışları kesindir. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15-g maddesine istinaden satın aldığını biletlere dair cayma hakkınız bulunmamaktadır.

Mücbir sebep veya haklı bir durumu haricinde organizasyon veya hizmetler için satılan biletler, satış işlemi sonrasında hiçbir şekilde iptal edilmez, değiştirilmez ve ücret iadesi yapılmaz.

Satılan biletlerin herhangi bir şekilde kaybolması, çalınması, hasar görmesi ya da imha olması durumunda, bilet değiştirme/yeni bilet basma ya da para iadesi yapılmaz. Etkinliğin iptal edilmesi haricinde, satılan biletler, satış işlemi sonrasında hiçbir şekilde iptal edilmez, değiştirilmez ve ücret iadesi yapılmaz. Ancak, bilet sahibinin tarihi değiştirilmiş etkinliğe katılmasının mümkün olmadığı hallerde bilet hamillerine ücret iadesi yapılabilir. Ücret iade tutarları, satın alınan biletin üzerinde yazılı ücret iadesi ile sınırlı olup, sair başkaca bir bedelin talebi mümkün değildir. Bununla birlikte, etkinliğin iptali veya ertelenmesi durumunda, Satıcı geri ödeme şartları konusunda bazı sınırlandırmalar getirebilme hakkına sahip olduğu gibi, programda değişiklik yapma hakkına da sahiptir. Geri ödemeler konusunda Satıcının belirlediği son iade talebi tarihlerine ve diğer talimatlara uyulması sizin sorumluluğunuzdadır. Satıcı tarafından belirlenen iade tarihleri dışında bilet ve/veya bedel iadesi yapılamaz.

 

7.MADDE- KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI

İnternet Sitesi’nde yer alan Müşteri Aydınlatma Metni ile de detaylı bir biçimde açıklanmış olduğu üzere KVKK kapsamında kişisel veri olarak tanımlanabilecek Alıcı’ya ait ad, soyadı, doğum tarihi e-posta adresi, T.C. Kimlik numarası, cep telefon numarası, ev adresi vb. bilgiler; sipariş almak, hizmetleri sunmak, hizmetleri geliştirmek, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerini gerçekleştirmek, önceden onay verilmesi halinde hizmetler hakkında pazarlama faaliyetlerinde kullanılmak, Alıcı’ya ait bilgilerin güncellenmesinde ve üyeliklerin yönetimi ve sürdürülmesi ile Alıcı ile Satıcı arasında kurulan mesafeli satış sözleşmesi ve sair sözleşmelerin ifası amacıyla ve 3. kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğer işlevlerinin Satıcı adına yerine getirilmesini sağlamak için Satıcı, Satıcının iştirakleri ve üçüncü kişi ve/veya kuruluşlar tarafından kanunda belirtilen sürelerce kaydedilir,  yazılı/manyetik arşivlerde muhafaza edilebilir, kullanılabilir, güncellenebilir, paylaşılabilir, transfer olunabilir ve sair suretler ile işlenebilir. Alıcı, bu bağlamda kişisel verilerinin işlenebileceğini kabul etmektedir.

 

8.YETKİLİ MAHKEME

Tüketici; şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.

Taraflar, işbu sözleşmenin uygulanmasından doğacak her türlü uyuşmazlıklarda, Türk Hukukunun uygulanacağını ve İstanbul Mahkemeleri ile İcra Müdürlükleri’nin münhasıran Yetkili olduğunu kabul ve beyan ederler.